kapcsolódó cikkek

Egyetlen wellness tirol. Nyugat-Tirol: szállás - apartman, panzió, hotel, üdülés, nyaralás, síelés Nyugat-Tirolban.

A nyugalomé, amelyhez viszont van minden, hegyek, tavak, túraútvonalak, sípályák, kis falvak, wellnesshotelek és persze császármorzsa.

Úszómedencével, edzőteremmel is rendelkezik, és a gyermekek a Játékvilágban az Alpok Noé Bárkájában szórakozhatnak. Nyugat-Ausztria, és Tirol egyetlen termál forrása az Ötztal-völgyében található, a futurisztikus épületben-a modernség ellenére, minden a természettel összhangban álló kikapcsolódásról szól. Az Alpok legmodernebb és legszebb gyógyfürdője, egyben a környék legnagyobb látványossága. A szemgyönyörködtető épület természetes anyagokból: fa, kő és üveg felhasználásával épült, emellett pazar panorámát nyújt a környező hegycsúcsokra.

A novemberi éjszaka sötétsége borul ránk már Allgäu-ban, két kanyar között csupán egy-két csillag, néhány parasztgazdaság, s hozzánk hasonló utazó autójának fénye villan fel.

Fogalmunk sincs, hogy mikor hagyjuk el Németországot és érkezünk Ausztriába, de egyszer csak befutunk Tannheim településre és megállunk a központjában. Kérdés nélkül intézi a vacsorát, az autót, a csomagot, magyarázza az időjárást, s még viccelődik is a korommal, kedvesen megfiatalítva.

Találkozzunk a Facebookon!

Nem, mi most nem egy ötcsillagos megfizethetetlenül drága szállodában landoltunk, hanem egy átlagos, kis hotelben Tannheim központjában.

Amíg a liftre várunk elmerengek a kandallóban pattogó tűz fényében, egyelőre ez az egyetlen fény, amely a völgyben feltárul, a mindent bevilágító, nagy tűzgolyóra még legalább 10 órát kell várni.

egyetlen wellness tirol ingyenes társkereső honlapon svájc

Addig jöhet a tannheimeri vendéglátás, helyi borjúból a rántottszelet és az elmaradhatatlan császármorzsa. Az álmot pedig a tűz mellett elkortyolgatott helyi koktélok, egy jó könyv társaságában hozzák a szemünkre.

Nyomtatás A második világháború végén porig bombázták, ma mégis régi fényében pompázik Kelet-Tirol fővárosa, az Isel folyó partján, a Dolomitok tövében fekvő, 13 ezer lelket számláló Lienz.

Harangszóra, ködpárán átfurakodó napra és hegyi sajtok illatára ébredünk a lovagok által őrzött szobánkban. Alig várom, hogy a túracipők a lábunkra egyetlen wellness tirol és elindulhassunk a Egyetlen wellness tirol, a környék egyik legszebb tava felé.

Mesébe illő wellness-szállodák Valentin-napra

A tóhoz egy ideig autóút visz, de autók nincsenek, a mi nyugalmunk érdekében. Napközben autómentes a környék, hogy nyugodtan gyalogolhassunk, kerékpározhassunk.

egyetlen wellness tirol keres férfit cipő

Legjobban azonban azt értékelem, hogy nincsenek idegen zajok, csak a természet hangja. Nem suhannak az autók sehol, nincs autópálya sem a közelben, amelynek morajlását kilométereken át hallani lehetne.

Kozmetikai kezelések kíméletes hámlasztással, sima krémekkel és illatos krémekkel tisztítják és feszesítik bőrét, kívül és belül gyógyulnak, és testet, lelket és lelket összehoznak. A fürdők a melegségig melegítenek.

Csak mi és a természet. A lehulló őszi levelek, a mókusok, a lecsorgó pára, s a reccsenő gallyak. Majd feltárul a tó, amelynek mélységét tükröző színeiben az Alpok köszön vissza.

egyetlen wellness tirol 70 éves nő keres férfit

Körbegyaloglása nem kihívás az izmoknak, de annál nagyobb élmény a szemünknek és lelkünknek, még így novemberben is. Tavasszal a Bergaicht-vízesés, lánya, hogyan kell megközelíteni társkereső a ritka orchideák bizonyára még káprázatosabbá teszik környezetét, de a majdcsak méteres hegyek oldalán színesedő őszi erdő, s mellette az örökzöldek látványa is elragadó. Általában a tavak körül mindig akad egy-egy település, de a Vilsalpsee mellett csak egy-két házat és sok piros padot találni, amely tovább fokozza a nyugalom érzését.

egyetlen wellness tirol a keresés az ideális férfi tf1

Nehezen hagyjuk el a kis kék tavat, de a napfény csalogatóan integet a hegyek mögött, s a melegszívű portástól tudjuk, ha a nap kibújik ma, akkor bizony a felvonók is kibújnak kuckójaikból, hogy felvigyenek bennünket Tannheim központjából a Neunerköpfle méteres csúcsához.

Itt pedig már nemcsak a kilátást, a messziről integető Zugspitze-t, hanem a tiroli túrós rétest és puncsot is élvezhettük.

A hütte teraszán sokadmagunkkal napoztunk, minden arcra a nyugalom ült, az emberek lassan mozogtak, az egész olyan volt, mint az a bizonyos lassított felvétel. Két lassítás között a völgyben elterülő falvakat néztem.

Rólunk írták

Schattwald, Tannheim, Haldensee, Grän csupán néhány száz fővel bíró települések, amelyekből túraútvonalak tucatjai, sípályák, felvonók rugaszkodnak neki a körülöttük álló méteres hegyeknek. Paradicsom ez a hely nyáron, télen, s a köztes évszakokban is, én most mégis örülök, hogy így novemberben, a nyári szezon végén, de a nagy téli dömping előtt érkeztünk a völgybe. Tannheim faluban már sok hotel, étterem zárva volt, pihent a nagy roham előtt, de azért egyszer sem maradtunk császármorzsa, vagy egy kis helyi különlegesség nélkül.

Minden olyan volt, mintha már szenderegne kicsit, s ennek az elalvás előtti nyugalmi állapotnak érzését ránk is átörökítette.

Lienz: kényeztető luxus a napfény városában

Napközben séta a friss hegyi levegőn, esténként sakk és olvasás a kandalló mellett, kiváló ételek, egy kis úszás és masszázs — megállni egy pillanatra a mindennapi pörgésben, csak úgy leülni és mélyeket lélegezni, erre a legalkalmasabb hely a Tannheimer Tal Tirolban.

Hasznos információk A Tannheimi-völgy télen a síelő családok kevésbé nehéz, közepes sípályák vannaknyáron a túrázók paradicsoma.

egyetlen wellness tirol egységes sinsheim

Ha igazi nyugalomra vágyunk, akkor javaslom a szép őszi és tavaszi időszakokat a látogatásra. Mi ebben a hotelben laktunkszívből ajánlom mindenkinek! A Neunerköpfle csúcsához Tannheim településről felvonóval mentünk fel, amelyről itt egyetlen wellness tirol informálódni. A közelben 60 km-es körzetben találni a Zugspitze-t, Németország legmagasabb csúcsát, a sísáncairól híres Obertsdorf és Garmisch-Partenkirchen településeket, a Neuschwanstein-i kastélyt amelyről itt írtam nektekvalamint a nemrég épített Highline függőhidatReute település és két vára közelében.

Innsbruck, Tirol fővárosa amelyről itt írtam beszámolót km-re, míg Bregenz és a Bodeni-tó km-re fekszik a Tannheimi-völgytől.

Kényeztetés felsőfokon. Gyógyszállóink legjobbjai várják.

A völgy már Tirolban fekszik, de pár kilométerre a határ német oldalán ott találjuk a csodás Allgäu-t. A bejegyzésben szereplő valamennyi fotót dr.

• Turizmus Online - Mesébe illő wellness-szállodák Valentin-napra
  • Aqua Dome - Ultramodern termálfürdő a tiroli hegyekben - ayurdent.hu
  • Mi más lehetne jobb alkalom egy romantikus kikapcsolódásra, mint a szerelem ünnepe?
  • A mesterséges megtermékenyítés single berlin költségek
  • Szociális fóbia társkereső

Szalai Krisztián, az Élet sója blog fotósa készítette, annak másolása vagy felhasználása csak a szerző engedélyével lehetséges! Ha szeretne engedélyt kérni, akkor írjon nekünk: blog eletsoja.